3 Ekim 2013 Perşembe

TRT Karadeniz Seçme Türküleri | 320 Kbps.torrent indir

[Resim: kdKU2S0.jpg?1?3547] 
Albüm İçeriği:
Emine Koç - Bülbül Ne Ötersin Virandır Bağın (Tokat).mp3
Emine Koç - Haleylim Sevdiğim,Ben Bir Çakı Bıçağım (Amasya-Uygur Köyü).mp3
Emine Koç - Hey Onbeşli Onbeşli (Tokat).mp3
Emine Koç - Yaş Nane Kuru Nane (Kastamonu).mp3
Emine Koç - Yol Üstüne Kurdum Kara Kazanı (Samsun-Bafra).mp3
Erol Köker - Ak Bakraçlar Susuz Galdı (Sinop).mp3
Erol Köker - Aç Kapıyı Ben Geldim (Karabük-Safranbolu).mp3
Erol Köker - Başındaki Yazmayı Sarıya Mı Boyadın (Tokat-Reşadiye).mp3
Erol Köker - Ben Yarime Gal'altında Gavuştum (Karabük-Safranbolu).mp3
Erol Köker - Bülbül Ne Ötersin Virandır Bağın (Tokat).mp3
Erol Köker - Deymen Tepesinde Çaldığım Sazlar (Bolu-Göynük).mp3
Erol Köker - Ekin Ektim Çöllere (Samsun-Ladik).mp3
Erol Köker - Evlerinde Makine (Bartın).mp3
Erol Köker - Eşimden Ayrıldım Yamandır Halim (Amasya-Merzifon).mp3
Erol Köker - Gayadan İner Akrap (Karabük-Safranbolu).mp3
Erol Köker - Gidiyom Gidemiyom (Zonguldak-Çaycuma).mp3
Erol Köker - Kapelesi Ak Gibi (Bartın).mp3
Erol Köker - Karadır Kaşların Ferman Yazdırır (Zonguldak).mp3
Erol Köker - Karasu'da Pazar Var (Sinop-Ayancık).mp3
Erol Köker - Kayadan İndirdiler (Bartın).mp3
Erol Köker - Kumkapı'nın Kilidi (Sinop).mp3
Erol Köker - Kına Yolladım Sana (Bolu-Mudurnu).mp3
Erol Köker - Kız Pınar Başında Testi Doldurur (Amasya).mp3
Erol Köker - Melek Hanım Has Bahçede Geziyor (Bolu-Göynük).mp3
Erol Köker - Pencerede Perde Ben (Amasya).mp3
Erol Köker - Sabahın Seherinde Ötüyor Kuşlar (Tokat).mp3
Erol Köker - Sular Durulur Derler(Hey ninnoşum) (Samsun-Çarşamba).mp3
Erol Köker - Çanakkale İçinde Aynalı Çarşı (Kastamonu).mp3
Erol Köker - İzzetli Hürmetli Bilirim Seni (Tokat-Zile).mp3
Erol Köker - Şu Çırdaktan Gece Geçtim-Yarim Çırdak (Kastamonu).mp3
Sevda Gül - Yürü Güzel Yürü Yolundan Galma (Tokat-Reşadiye).mp3
Sevil Korurer - Gökçe Ağacın Kilimi (Asker Yarim) (Kastamonu).mp3
Sevil Korurer - Tüfeğim Dolu Saçma (Sinop-Ayancık-Akveren).mp3
Sevil Korurer - Tütünün Mülayim Mi (Bolu).mp3
Seyit Al - Gök Yüzünde Bölük Bölük Durnalar (Amasya-Merzifon).mp3
Sibel Güzel - Beyaz Geyme Toz Olur (Bolu).mp3
Sibel Güzel - Evlerinin Önü Bir Büyük Orman (Samsun-Çarşamba).mp3
Sibel Güzel - Kırda erik ağacı(Dillala) (Sinop).mp3
Soner Özbilen - Atlı Geliyor Atlı (Bartın).mp3
Sıtkı Akın - Çanakkale İçinde Aynalı Çarşı (Dur Yolcu)(Kastamonu).mp3
Zeynep Atagür, Erol Köker - İlik Düştü Yakamdan (Karabük-Safranbolu).mp3

Torrent İndir:
TRT Karadeniz Seçme Türküleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder