3 Ekim 2013 Perşembe

Muazez Ersoy - Seçme Şarkılar (Nostalji Albümlerinden) | 320 Kbps.torrent indir

[Resim: 13625139282.jpg]

Sanatçı Hakkında;
Muazzez Ersoy, (gerçek ismi: Hatice Yıldız Levent), (doğum. 9 Ağustos 1958 - Uzunköprü, Edirne) Türk sanat müziği sanatçısı. Devlet Sanatçısı ünvanına da sahip olan sanatçı Kraliçe takma adıyla bilinir. Oldukça büyük satış rakamlarına ulaşan Nostalji serisinden önce orijinal şarkılar olan "Kal Bu Gece" ve "Anlaştık Mı" adlı şarkılarıyla bilinen sanatçı, Nostalji serisinden de daha önce yorumlanmış "Kalbimi Kıra Kıra", "Severek Ayrılalım", "İntizar", "Sevemedim Karagözlüm", "Aşkın Kanunu" ve "Güz Gülleri" gibi şarkılarıyla akıllarda yer edinmiştir. Gerçek adı Hatice Yıldız Levent'tir. Hayranı olduğu iki Türk sanat müziği ustası Muazzez Abacı ve Bülent Ersoy'a olan sevgisinden dolayı, sahne ve sanat hayatındaki adı olarak "Muazzez Ersoy" ismini kullanmıştır. TRT Müzik de Akşam Yıldızı programıyla hayranlarıyla buluşmaktadır.

Albüm Listesi:
Muazzes Ersoy - Adını anmayacağım.mp3
Muazzez Ersoy - Agora meyhanesi.mp3
Muazzez Ersoy - Arım Balım Petegim.mp3
Muazzez Ersoy - Ayrılmalıyız artık.mp3
Muazzez Ersoy - Ayrılık kolay değil.mp3
Muazzez Ersoy - Ayva çicek açmış.mp3
Muazzez Ersoy - Aşkla başım hoş değil.mp3
Muazzez Ersoy - Aşkın kanunu.mp3
Muazzez Ersoy - Aşığım sana.mp3
Muazzez Ersoy - Bagdat yolu.mp3
Muazzez Ersoy - Beklenen şarki.mp3
Muazzez Ersoy - Benim gözüm sende.mp3
Muazzez Ersoy - Benimde canım var.mp3
Muazzez Ersoy - Bilemezsinki.mp3
Muazzez Ersoy - Bir cennettir bu dünya.mp3
Muazzez Ersoy - Bir fincan kahve olsam.mp3
Muazzez Ersoy - Bir Zamanlar Bir Yar Vardı.mp3
Muazzez Ersoy - Bitmeyen çile.mp3
Muazzez Ersoy - Bu ne sevgi ah.mp3
Muazzez Ersoy - Böyle ayrılık olmaz.mp3
Muazzez Ersoy - Dalgalandımda durdum.mp3
Muazzez Ersoy - Dargın ayrılmıyalım.mp3
Muazzez Ersoy - Dayanılmaz bir çile.mp3
Muazzez Ersoy - Dert ortağım benim.mp3
Muazzez Ersoy - Duydum ki unutmuşsun.mp3
Muazzez Ersoy - Elbet bir gün bulusacagız.mp3
Muazzez Ersoy - Ellerim böyle boş mu kalacaktı.mp3
Muazzez Ersoy - Firuze.mp3
Muazzez Ersoy - Gezdigim dikenli aşk yollarında.mp3
Muazzez Ersoy - Gökyüzünde Yanlız Gezen Yıldızlar.mp3
Muazzez Ersoy - Gözleri aşka gülen.mp3
Muazzez Ersoy - Hatırla Ey Peri.mp3
Muazzez Ersoy - Intizar.mp3
Muazzez Ersoy - Kader Diyemezsin.MP3
Muazzez Ersoy - Kahverengi gozlerin.mp3
Muazzez Ersoy - Kalbimi kıra kıra.mp3
Muazzez Ersoy - Kalenin bedenleri.mp3
Muazzez Ersoy - Kollarında öleyim.mp3
Muazzez Ersoy - Kulakların çınlasın.mp3
Muazzez Ersoy - Kıslada bahar.mp3
Muazzez Ersoy - Leylakların altında.mp3
Muazzez Ersoy - Nasıl geçti habersiz.mp3
Muazzez Ersoy - Ne Zaman Geleceksin.mp3
Muazzez Ersoy - Nisan Yağmuru.mp3
Muazzez Ersoy - O ağacın altı.mp3
Muazzez Ersoy - Potpori(N1).mp3
Muazzez Ersoy - Samanyolu.mp3
Muazzez Ersoy - Sen bensiz ben sensiz.mp3
Muazzez Ersoy - Sen bir yana.mp3
Muazzez Ersoy - Sen gözlerimde bir renk.mp3
Muazzez Ersoy - Sen ne biçim sevgilisin.mp3
Muazzez Ersoy - Seni Seviyorum.mp3
Muazzez Ersoy - Sevemedim Karagözlüm.mp3
Muazzez Ersoy - Sevemez kimse seni.mp3
Muazzez Ersoy - Severek ayrılalım.mp3
Muazzez Ersoy - Sevil de Sevme.mp3
Muazzez Ersoy - Sokağın ardındayım.mp3
Muazzez Ersoy - Söyleyin yıldızlar.mp3
Muazzez Ersoy - Tel Tel Taradım Zülfünü.mp3
Muazzez Ersoy - Unuttun Beni Zalim.mp3
Muazzez Ersoy - Veda.mp3
Muazzez Ersoy - Yanıyor mu yeşil köşkün lambası.mp3
Muazzez Ersoy - Yazık olacak.mp3
Muazzez Ersoy - Yeşil ördek gibi.mp3
Muazzez Ersoy - Yollar Uzak Gelemedim.mp3
Muazzez Ersoy - Yollarına gül döktüm.mp3
Muazzez Ersoy - Zor dostum zor.mp3

Torrent İndir:
Muazez Ersoy - Seçme Şarkılar (Nostalji Albümlerinden)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder